چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله سید احمد خاتمی

حوزه/ عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری با بیان اینکه اقدام مسئولان را در رسیدگی به حقوق های غیرمتعارف می ستایم، گفت: تذکرات باید دوستانه بیان شود و کسانی هم که مخاطب تذکر هستند دوستانه بشنوند و کینه توزانه برخورد نکنند که این به مصلحت نظام اسلامی است.

آیت الله سید احمد خاتمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به اینکه در رابطه با حقوق های غیرمتعارف، آنچه باید در این عرصه گفته شود، بیان شده است، اظهار داشت: همه اتفاق نظر دارند که این حقوق ها با عدالت در نظام اسلامی سازگار نیست.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به اظهارات صورت گرفته از سوی یکی از وزیران کابینه دولت در خصوص تعیین سقف حقوق، ابراز داشت: بنده در رابطه با این سقف اظهارنظر نمی کنم اما اقدام مسئولان در رسیدگی به حقوق های غیرمتعارف را می ستایم.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مسئولان باید حقوق های غیرمتعارف  را سامان دهند تا عدالت در نظام اسلامی محقق شود.

آیت الله خاتمی، تبدیل کردن مسئله حقوق های نامتعارف به عرصه کشمکش سیاسی و انتقام گیری را یک آفت و بد اخلاقی عنوان کرد و افزود: جعل کردن فیش های حقوقی غیرمتعارف برای افرادی که از این حقوق ها ندارند، یک بداخلاقی و دروغ پردازی است که مقابله با این ضدارزش را کُند خواهد کرد.

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: همه باید مصالح ملی کشور را در نظر بگیرند و درصدد اصلاح امور و پرهیز از انتقام جویی باشند.

این عضو جامعه مدرسین با تاکید بر اینکه همه باید باور کنیم رکود، بیکاری و اقتصاد مشکل کشور است، گفت: اینکه مقام معظم رهبری شعار سال جاری را «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» عنوان کردند، بدین معناست که نباید مسائل حاشیه ای مردم و مسئولان را از مسئله اصلی بازدارد.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه همه باید خوش بینانه درصدد اصلاح امور باشیم، ابراز داشت:  تذکرات باید دوستانه بیان شود و کسانی هم که مخاطب تذکر هستند دوستانه بشنوند و کینه توزانه برخورد نکنند که این به مصلحت نظام اسلامی است.

وی در پایان با اشاره به مطالبه مردم از مسئولان در برخورد با صاحبان حقوق های نامتعارف، اظهار داشت: مطالبه مردم همان است که مقام معظم رهبری فرمودند و اجرای رهنمودهای ایشان در این عرصه تحقق خواست مردم است.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • تور چین IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
    0 0
    واقعا برخی مسئولین با گرفتنحقوق های نجومی ظلم بزرگی به مردم کردند . باید با آن ها برخورد قاطعانه شود