پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله موسوی اصفهانی

حوزه/ آیت الله موسوی اصفهانی با اشاره به بایسته های مدیریت حوزه های علمیه، گفت: قبول چنین مسئولیتی از جانب مدیریت وقت و مدیر سابق به نوعی ایثار محسوب می شود.

آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در همدان با اشاره به بایسته های مدیریت جدید حوزه های علمیه، اظهار داشت: قبول چنین مسئولیتی از سوی مدیر سابق و فعلی، به نوعی ایثار محسوب می شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از اولویت هایی که مدیر حوزه های علمیه باید به آن توجه کرده و بر این مدار حرکت کند، پیگیری رهنمودها و مطالبات رهبر معظم انقلاب است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب خط مشی و سرمشق حوزه های علمیه و طلاب مشغول به تحصیل است.

آیت الله موسوی اصفهانی یادآور شد: البته مساله فوق به این معنی نیست که مدیریت سابق نسبت به این مساله بی تفاوت بوده، ولی باید دانست در همه ادوار این مساله در اولویت بوده است.

مدیر حوزه علمیه همدان با اشاره به مسائلی که باید در حوزه های علمیه نسبت به آنها توجه ویژه داشت، گفت: مسائلی چون متون درسی، انقلابی ماندن حوزه ها، تربیت طلاب انقلابی و اثرگذار، تقویت نظام از سوی حوزه و توجه ویژه به رهنمودهای مراجع عظام از امور مهم و قابل توجه است.

عضو جامعه مدرسین حوزه تصریح کرد: مراجع تقلید پدران معنوی جامعه اسلامی و حوزه های علمیه و از نظر تجربه و علم ثمره حوزه های علمیه هستند.

آیت الله موسوی اصفهانی در پایان گفت: سرکشی به حوزه ها و رصد روند حوزه های قم و 28 استان دیگر و نظارت بر بدنه حوزه و اساتید از امور مهم دیگری است که باید به آنها توجه داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha