پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بانوان

حوزه/ خواهران طلبه مازندرانی به صورت گروهی در قالب اردوی جهادی به روستاهای مناطق مختلف اعزام و کلاس های متعددی از جمله قرآن، احکام، مهدویت، اعتقادی، خیاطی، کامپیوتر و گل سازی را برگزار می کنند.

خانم خدیجه ساروی معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» بیان کرد: حوزه علمیه خواهران مازندران دارای بيش از 1200 مبلغ می باشد که در قالب طرح های صالحین، منتظران موعود، طرح فلاح (ویژه خانواده های مددجو)، طرح دریا، طرحهای مادرانه(ویژه مادران)، دختران در آستانه ازدواج، طرح حفظ قرآن و یادگیری احکام ( کودکان و بانوان)، روحانی کاروان راهیان نور، خادمان شهدا در مناطق عملياتي غرب و جنوب، همراه با اجرای برنامه های فرهنگی تربیتی، پاسخگو به سوالات شرعی و دینی عموم بانوان، با سازمانهای مختلف از جمله بسیج سازندگی همکاری دارند.

وی افزود: خواهران طلبه مازندران به صورت گروهی در قالب اردوی جهادی به روستاهای مناطق مختلف اعزام و کلاسهای متعددی از جمله قرآن ، احکام ، مهدویت ، اعتقادی ، خیاطی ، کامپیوتر ، گل سازی  و..... را برگزار می کنند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران مازندران اعلام کرد: در سال جاری، حوزه خواهران مازندران برای هدفمندسازی و بهبود کیفیت فعالیت‌های فرهنگی اردوهای جهادی بسیج سازندگی استان، تفاهمنامه ای را با این سازمان انعقاد نمود تا جهت افزایش بهره ‌وری معنوی و فرهنگی اردوهای جهادی از خواهران طلاب متعهد استان در این اردوها استفاده گردد.

وی با اشاره به شرایط طلاب جهت اعزام به اردوهای جهادی گفت: برخورداری از روحیه جهادی و همسویی و مشارکت با سرگروه های جهادی، توان علمی مناسب جهت پاسخگویی به سوالات و شبهات دینی، سابقه فعالیت در عرصه فرهنگ دینی جهت مدیریت و مشاوره فرهنگی- آموزشی، سابقه حضور در اردوهای جهادی، راهیان نور و... از جمله این شرایط می باشد.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha