پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سفیران هدایت

حوزه/ هم اکنون ۷۶ طلبه در مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) سفیران هدایت مشغول تحصیل هستند و با پذیرش ۲۵ طلبه جدیدالورود در مهر ماه امسال، شمار طلاب این مدرسه به بیش از ۱۰۰ طلبه خواهد رسید

حجت الاسلام سید محمد صدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اعلام این خبر گفت: طلاب پذیرفته شده در آزمون کتبی ورود به مدارس علمیه پس از طی مراحل مصاحبه و تحقیقات میدانی و همچنین موفقیت در دوره اختبار و تثبیت جذب مدارس علمیه استان خواهند شد.

وی با اشاره به این که هم اکنون ۷۶ طلبه از پایه ۱ تا ۴ در مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) سفیران هدایت مشغول تحصیل هستند، افزود: با پذیرش ۲۵ طلبه جدیدالورود در مهر ماه امسال، شمار طلاب این مدرسه به بیش از ۱۰۰ طلبه خواهد رسید.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) خرم آباد با اشاره به اینکه طلاب مدارس علمیه سفیران هدایت در طول سال تحصیلی علاوه بر فراگیری دروس تحصیلی، با شرکت در دوره ها و کارگاه ها با مدیریت فرهنگی، مدیریت مسجد، روانشناسی کودک و نوجوان، مخاطب شناسی، فن بیان، فن خطابه و زبان انگلیسی آشنا خواهند شد، خاطر نشان کرد: در مدارس سفیران هدایت، طلاب علاوه بر فراگیری دروس تحصیلی در دوره بلند مدت ۵ ساله بصورت همزمان دروس کوتاه مدت را در زمینه های فوق نیز فرا می گیرند.

حجت الاسلام صدری با بیان این که هر ساله با اعلام فراخوان از سوی مرکز مدیریت حوزه، دوره های آموزشی تربیت مدرس قرآن کریم نیز برای اساتید برگزار می شود، یادآور شد:هدف از تاسیس مدارس علمیه سفیران هدایت نیز آموزش مستمر طلاب در طول سال تحصیلی است.

وی در پایان با اشاره به اینکه طلاب مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) خرم آباد سال گذشته در مسابقه فرهنگی طلاب کشور حائز رتبه های برتر شدند، افزود:آقایان مجید نعمتی و محمد حسین قناد، طلاب پایه ۳ این مدرسه توانستند رتبه های برتر را کسب کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha