جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
طرفداران اسرائیل در لندن

حوزه/ صادق خان شهردار جدید لندن و نخستین شهردار مسلمان در پایتخت انگلیس حاضر به پشتیبانی از خواسته سازمان‌های طرفدار اسرائیل مبنی بر ممنوع اعلام کردن حزب الله لبنان نشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» صادق خان شهردار جدید لندن و نخستین شهردار مسلمان در پایتخت انگلستان حاضر به پشتیبانی از خواسته سازمان‌های طرفدار اسرائیل مبنی بر ممنوع اعلام کردن فعالیت حزب الله نشد و در پی سئوال دیوید کرتن عضو شورای لندن و حزب استقلال انگلستان، صادق خان گفت که حاضر نیست از طرح ممنوع کردن گروه حزب الله در انگلیس حمایت کند.

حضور پرچم زرد  حزب الله لبنان در تظاهرات روز قدس شهر لندن منجر به خشم و عصبانیت لابی صهیونیست‌ها در انگلستان شده و آن‌ها با تحت فشار گذاشتن شهرداری لندن سعی داشتند اهتزاز پرچم حزب الله در راهپیمایی‌های آتی را غیرقانونی اعلام کرده و حزب الله لبنان را در انگلستان یک گروه تروریستی و غیرقانونی معرفی کنند.

برپایه این گزارش به نقل از breitbart.com، میان صادق خان شهردار لندن گفت: از تلاش‌ها برای ممنوع اعلام کردن شاخه سیاسی حزب الله در انگلستان حمایت نخواهم کرد.

شهردار همچنین در پاسخ به این سئوال که آیا از ممنوع تلقی کردن حزب شاخه سیاسی حمایت کرده یا خیر گفت: چنین کاری وظیفه‌ای نیست که من به آن متعهد شده‌ام.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha