جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی مدیر حوزه کرمانشاه

حوزه / مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: حوزه علمیه بستر پرورش طلاب انقلابی، مؤمن و تربیت یافته مکتب امام خمینی (ره) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله موسوی، امروز در آئین اختتامیه طرح ارتقایی انصار الحجه (عج) که در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه برگزار شد، عنوان داشت: قطعأ برگزاری طرح ارتقایی انصارالحجه (عج) آثار و برکات فراوانی در راستای موفقیت های تحصیلی و اخلاقی در طلاب به همراه دارد.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: حوزه علمیه بستر شکل گیری طلاب انقلابی، مؤمن و تربیت یافته مکتب امام خمینی (ره) است و برگزاری طرح های متعدد ارتقایی موجب تقویت بنیه علمی و اخلاقی طلاب می گردد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مدرسه علمیه امام خمینی (ره) پذیرای بیش از 300 طلبه مستعد در طرح ارتقایی بود، ابراز داشت: در این طرح از حضور اساتید توانمند در جهت افزایش قدرت ذهنی و فراگیری طلاب بهره مند شدیم.

این استاد حوزه  با بیان اینکه طرح ارتقایی موجب پبشرفت تحصیلی و اخلاقی طلاب می شود، بیان داشت: برنامه هایی همچون برگزاری کارگاه های آموزشی زبان خارجی، برپایی محافل انس با قرآن با حضور قاریان مطرح کشوری و برگزاری اردوهای تهذیبی، آموزشی و تفریحی موجب ارتقا مهارت های کاربردی طلاب می شود.

حجت السلام و المسلمین موسوی با تأکید بر اینکه طلاب نسبت به تحصیل و تهذیب نفس جدیت لازم را داشته باشند، عنوان داشت: خوشبختانه طلاب کرمانشاهی در مدارس علمیه مقوله ای به نام تعطیلی ندارند و در فرصت های ایجاد شده، با تشکیل حلقه های معرفت به بحث و مباحثه می پردازند و پیوند عمیقی با قرآن کریم و معنویت دارند و قطعأ این مهم نیز موجب پیشرفت و بالندگی آن ها می شود.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه ابراز داشت: امروز دشمن از هر فرصتی برای نفوذ و ضربه زدن به حوزه های علمیه استفاده می کند لذا طلاب و مسئولان حوزوی باید با جدیت تمام و با روحیه جهادی و خستگی ناپذیر در راستای نشر معارف دین بکوشند و با تهاجمات فرهنگی، فرقه ای، گروهی و حزبی که علیه دین قد علم کرده اند، مبارزه کنند.

وی در پایان با تقدیر از تلاش های مدیریت مدرسه امام خمینی (ره) کرمانشاه، اظهار داشت: خوشبختانه مدیریت مدرسه امام خمینی (ره) با پیروی از مکتب ائمه اطهار علیهم السلام و تلاشی خستگی ناپذیر در جهت رشد و پیشرفت طلاب این مدرسه قدم هایی قابل توجهی برداشته و موجب برجسته ساختن این مدرسه شده است.

برپایه این گزارش، در این مراسم همچنین حجت الاسلام و المسلمین صفایی بوشهری و سایر اساتید اعزامی که در طرح ارتقایی به عنوان اساتید اخلاق حضور داشتند، با تقدیر از خدمات و فعالیت های حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب الله موسوی، مدیر حوزه علمیه کرمانشاه، پویایی حوزه کرمانشاه را مایه مباحات دانستند .

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha