جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید محمد باقر حسینی اراکی کرمانشاه

حوزه / حوزه های علمیه باید همواره به عنوان حامیان اصلی تفکر اسلامی و ولایت فقیه در تکاپو و تلاش باشند تا نسل جوان مورد ناتوی فرهنگی دشمنان قرار نگیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه حجت الاسلام سید محمد باقر حسینی اراکی در آئین اختتامیه طرح ارتقایی انصارالحجه (عج) که در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه برگزار شد عنوان داشت: حوزه های علمیه جبهه عظیم فرهنگی در راستای نشر معارف دین و مقابله با معاندان و دشمنان انقلاب و اسلام هستند.
مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه کرمانشاه بیان داشت: حوزه های علمیه باید همواره به عنوان حامیان اصلی تفکر اسلامی و ولایت فقیه در تکاپو و تلاش باشند تا نسل جوان مورد ناتوی فرهنگی دشمنان قرار نگیرد.

وی در ادامه افزود: طلاب با توجه به آموزه های قرآن و مکتب ائمه اطهار علیهم السلام در برابر تبلیغات گوناگون دشمن که عقاید جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده اند ایستادگی کرده و با پاسداری از اصل دین مانع از تخریب ستون های اعتقادی جوانان شوند.

این محقق حوزوی اظهار داشت: طلاب نسبت به بصیرت افزایی و معرفت دینی در جامعه اهتمام ویژه داشته باشند تا روح و کالبد جامعه از تبلیغات غیراسلامی دشمنان مصون گردد.

وی تصریح کرد: اگر برنامه های فرهنگی در جامعه اصلاح گردد و با ورود جوانان انقلابی به عرصه فرهنگی این برنامه ها تقویت گردد قطعأ جوانان و نوجوانان به سمت مسائل دینی و مساجد گرایش پیدا می کنند و این مهم با تلاش و روحیه جهادی طلاب و روحانیون تحقق خواهد یافت.

حجت الاسلام حسینی اراکی در پایان ابراز داشت: طلاب باید نسبت به تهذیب نفس جدیت لازم را داشته باشند و همواره در اعمال روزانه خود مراقبه را در نظر گرفته تا بتوانند با اصلاح خود به عنوان منبع معارف دین برای مردم در جامعه باشند.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha