پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام ابراهیم اکبری - حوزه تهران

حوزه/ رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه استان تهران گفت: در تلاش هستیم بخشی از دغدغه های مالی و هزینه های درمان طلاب را تأمین نموده و تا حد توان آرامش و آسایش را به این عزیزان هدیه کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام ابراهیم اکبری، امروز در همایش "پیوند آسمانی" ویژه زوج های جوان طلبه، که در مدرسه علمیه قاسم بن الحسن(ع) تهران برگزار شد، در سخنان کوتاهی با بیان اینکه مهریه سنگین و ثروت هیچ کدام باعث خوشبختی زوجین نخواهد بود، خطاب به طلاب گفت: چنانچه عشق و محبت را در زندگی تان جاری کنید، به خوشبختی واقعی دست خواهید یافت، و این عشق باعث می شود تا بدی‌های همدیگر را ندیده و عیوب یکدیگر را بپوشانید.

وی با بیان اینکه ازدواج و عشق یک امر مقدس هستند، اظهار داشت: آنهایی که می‌خواهند در زندگی عشق واقعی را درک کنند و به آن برسند، و لی راه رسیدن به آن را نمی دانند، حتما از عوامل جانبی همانند یک استاد خوب بهرمند شوند و از توصیه ها و مشاوره های او برای داشتن یک زندگی آرام و مطمئن استفاده کنند.

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه استان تهران در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه هم اکنون 24 هزار پرونده فعال در مرکز خدمات استان تهران وجود دارد، افزود: همه این افراد و خانواده های آنان به طور مستقیم و غیرمستقیم از خدمات این مرکز اعم از اعطای وام، بیمه پایه طلاب، بیمه تکمیلی، هدیه ممتازی و هدیه تولد برای فرزندان طلاب، مستمری و... استفاده می کنند.

حجت الاسلام اکبری اضافه کرد: در تلاش هستیم تا بخشی از دغدغه های مالی، و هزینه های درمان طلاب را تأمین نموده و آرامش و آسایش را به این عزیزان هدیه کنیم.

برپایه این گزارش، در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین غفوری، مدیر حوزه علمیه استان تهران و حجت الاسلام علم الهدی، مدیر موسسه آموزش عالی قاسم بن الحسن(ع) تهران حضور داشتند.

42/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha