جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
میثاق طلبگی قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: امروز طلاب باید به دنبال علوم جدید رفته تا بتوانند در آینده به شبهات مردم به خوبی پاسخ دهند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، امروز در افتتاحیه دوره میثاق طلبگی که درسالن اجتماعات مدرسه علمیه امام صادق (ع) قزوین برگزارشد، خودسازی و تزکیه نفس برای  یک طلبه را با اهمیت دانست و گفت: شما متقاضیان ورود به حوزه  که امروز افتخار پیدا کردید جزء سربازان امام زمان (عج) باشید، باید از همین الان ضمن درس خواندن مفید، خودسازی و تزکیه نفس را درخود تقویت  نمایید.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین، فراگیری بیشتر وارتباط با علوم دینی را مهمترین کار یک طلبه دانست و بیان داشت: هرچقدر که به دنبال علم بروید، باز هم برای شما طلاب و علاقه مندان به علوم دینی کم است و باید تلاش نمایید که به دنبال علوم جدید رفته تا بتوانید در آینده به شبهات مردم به خوبی  پاسخ دهید.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین خطاب به اولیاء طلاب نیز گفت: شما پدران ومادران که امروز برای استقبال از فرزندان خود آمدید تلاش نمایید که همیشه ارتباط خود را با مدیران و اساتید حوزه علمیه حفظ نمایید، چرا که این امر می تواند در پیشرفت و ارتقای سطح علمی و درسی فرزندان خود تاثیر گذار باشد باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha