شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 دوره آموزشی

حوزه/ کارشناس آموزش اقشار تأثیرگذار اداره کل تبلیغات اسلامی یزد گفت: امسال ۴۵ دوره آموزشی تخصصی به صورت حضوری ویژه روحانیون طرح هجرت، ائمه جماعات و مربیان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از یزد، حمید طالعی با اعلام این خبر گفت: تعداد 45 کارگاه آموزشی تخصصی به صورت حضوری در  استان، در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل برگزار می شود.

وی افزود : این تعداد کارگاه های آموزشی تخصصی حضوری شامل آموزش ائمه جماعات مساجد، روحانیون مستقر وطرح هجرت، تخصصی مبلغات، مسئولین تشکلهای دینی، مداحان و ستایشگران اهل بیت(ع)، آموزش تخصصی معلمین دینی مقطع متوسطه، تخصصی مربیان مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی، اصناف و بازاریان، کارکنان دولت و  نقد نحله های انحرافی می باشد.

کارشناس آموزش اقشار تأثیرگذار  اداره کل تبلیغات اسلامی یزد ادامه داد: با برنامه ریزی های صورت گرفته، پیش بینی می شود با شرکت بیش از 2800 نفر از استان  برگزار می شود .

وی در پایان افزود : آموزش یکی از ارکان مهم و اساسی در به روز رسانی و ارتقای سطح دانش و بینش مردم به ویژه اقشار تأثیرگذار در جامعه است که با اجرای دقیق و مطلوب کارگاه ها و دوره های آموزشی، می توان به این هدف دست یافت و زمینه را برای رشد و تعالی آحاد جامعه فراهم کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha