پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام مصطفایی- مسئول بسیج طلاب قزوین

حوزه/ حجت الاسلام مصطفایی گفت: حضور مسلمین در صفوف به هم فشرده نماز جمعه نشان دهنده وحدت ، همدلی و پشتیبانی از ولایت فقیه است.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از قزوین، حجت الاسلام  مصطفایی، رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین، امروز در جلسه شورای اداری که در سالن اجتماعات فرمانداری آبیک برگزار شد، ضمن گرامیداشت 5 مرداد سالگرد اولین اقامه نماز جمعه در کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی، به اهمیت این نماز عبادی و سیاسی در کشور پرداخت و گفت: نماز جمعه مظهر شکوه اسلام  بوده و حضور مسلمین در صفوف به هم فشرده نماز جمعه نشان دهنده وحدت، همدلی و پشتیبانی از ولایت فقیه است.

وی به تضعیف جایگاه عبادی، سیاسی نماز جمعه از سوی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: دشمنان همیشه در تلاش هستند این تریبون مقدس و ارزشمند را مورد تضعیف قراردهند که خوشبختانه تیر آنها به سنگ خورد و تا الان نیز موفق نبوده اند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین به اهمیت نماز جمعه از نگاه ائمه معصومین(ع) اشاره کرد و بیان داشت: در روایات و احادیث به فضیلت روز جمعه اشاره شده که روز جمعه از اعیاد مهم مسلمانان به  شمار رفته و حتی از آن به عنوان افضل الایام نام برده اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha