شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
فروشگاه الکترونیکی انتشارات دارالحدیث

حوزه/ مدیر عامل انتشارات دارالحدیث، از راه اندازی پایگاه جدید الکترونیکی فروش منشورات دارالحدیث، برای دسترسی آسان علاقمندان به آثار این انتشارات ، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی دارالحدیث، گفت: پایگاه پیشین علی رغم زیبایی های بصری کاربران را در فرایند خرید کتاب با مشکلاتی روبرو می ساخت. همچنین برخی دشواری ها در آن به چشم می خورد؛ لذا به منظور تسهیل امر فروش الکترونیکی کاربران و علاقمندان به آثار متنوع دارالحدیث، سایت جدید فروشگاه را راه اندازی کردیم.

مدیرعامل انتشارات دارالحدیث در بیان ویژگی ها و مزایای این پایگاه در مقایسه با پایگاه پیشین اظهار داشت: برخی از مهم ترین ویژگی ها و مزایای پایگاه جدید عبارت است از: «تکمیل و تقویت دسته بندی موضوعی کتب منتشر شده»، «جستجوی آسان و پیشرفته در بین منشورات»، «برطرف شدن مشکلات پرداخت وجوه کتاب به هنگام خرید کتاب به صورت اینترنتی»، «نمایش کتب جدید در صفحه اول...»، «امکان مقایسه دو کتاب در سایت برای کاربران»، «پیش بینی سایز مناسب برای نمایش تصاویر مجلدات و در نتیجه نمایش تعداد بیشتر کتاب در یک صفحه».

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز همانند سال قبل به سه نفر از کاربران که بیشترین خرید اینترنتی داشته باشند متناسب با خریدشان کتاب یا کتب مورد نظرشان اهدا خواهد شد.

علاقه مندان برای اطلاع از تازه های نشر و خرید کتاب می توانند به نشانی سایت shop.darolhadith.ir مراجعه نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha