جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام وعد مرادبیگی مدیر حوزه علمیه ایلام

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان ایلام با تاکید بر ضرورت آگاهی در مسائل روز، گفت: حوزه و طلبه انقلابی نسبت به مسائل روز جامعه بی تفاوت نیست و با تمام وجود از انقلاب اسلامی و آرمان های آن دفاع می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، در جلسه دانش افزایی مدیران و معاونین مدارس علمیه استان ایلام، گفت: اگر بخواهیم طلاب هم از بعد اخلاقی و هم علمی توأمان پیشرفت کنند، باید در اجرای برنامه ها و گفتار و عمل خود اخلاص و صداقت داشته باشیم تا مصداق آیه شریفه " يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَقُولُوا قَوْلًا سَدِيدًا (احزاب/ 70)" قرار بگیریم.

وی با اشاره به آیه " يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَ کُونُوا مَعَ الصَّادِقينَ(توبه/ 119)"، ابراز داشت: صداقت با فطرت انسان هماهنگ است و اگر می خواهیم کارها و برنامه ها خوب و درست پیش برود، باید از این عنصر مهم غفلت نورزیم.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام تصریح کرد: مدیر باید در اخلاص و صداقت الگوی طلاب باشد تا بتواند اثرگذاری لازم را داشته و اهداف حوزه در تربیت طلبه مهذب و انقلابی را محقق کند.

حجت الاسلام  والمسلمین مرادبیگی در ادامه به تاکید رهبر معظم انقلاب بر انقلابی بودن و انقلابی ماندن حوزه اشاره کرد و افزود: دشمن در صدد نفوذ به حوزه های علمیه است و باید روحیه انقلابی مراقب تحرکات دشمنان باشیم.

وی، پیروی از ولایت فقیه را لازمه تربیت طلاب انقلابی خواند و تصریح کرد: حوزه ای که در آن تفکر انقلابی و عمل انقلابی باشد، حوزه متحجر نخواهد بود، بلکه یک حوزه مترقی خواهد بود، بنابراین نباید طلاب به صورت تک بعدی تربیت شوند، بلکه باید برای تمام ابعاد فکری، علمی و تهذیبی آنان برنامه ریزی مناسب داشته باشیم.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام با تاکید بر ضرورت آگاهی در مسائل روز، گفت: حوزه و طلبه انقلابی نسبت به مسائل روز جامعه بی تفاوت نیست و  با تمام وجود از انقلاب اسلامی و آرمان های آن دفاع می کند.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha