پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
برجام

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه آیت الله دامغانی همدان گفت: تجربیاتی که از برجام حاصل شد، اگر به طور صحیح مورد استفاده قرار گیرد می تواند باعث ایجاد اتحاد در کشور و تکیه بر داخل شود.

حجت الاسلام علی رسولی فرح ، مدیر مدرسه علمیه آیت الله دامغانی همدان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در همدان درباره دستاوردهای برجام و مذاکرات هسته ای گفت: تجربه ای که بعد از اجرایی شدن برجام و مذاکرات هسته ای درباره غیر قابل اعتماد بودن آمریکا به دست آمد، اگر درست به کار گرفته شود باعث ایجاد اتحاد و تکیه بر داخل خواهد شد.

وی با اشاره به این که در سال پایانی دولت هستیم و دولت در این سال به مردم وعده رونق و شکوفایی اقتصادی داده است گفت: اگر دولت بخواهد مشکلات اقتصادی را حل کند، باید نگاه موزاییکی به شهرها و بنگاه های کوچک داشته باشد.

حجت الاسلام رسولی فرح افزود: برای تحقق رونق اقتصادی باید به جای واردات بر تولید داخلی و صادرات هر چه که در کشور توان تولید آن وجود دارد تکیه شود و البته صادارات نباید به صورت خام انجام شود.

وی اظهار داشت: این طرح روی میز برخی از مسئولان وجود دارد اما متاسفانه تحقق این طور موضوعات جزء اهداف آن ها نیست و اقدامی از سوی دولت و مسوولان برای تحقق آن صورت نمی گیرد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت با بیان این که برجام درس هایی برای مردم و مسئولان به همراه داشت گفت: درسی که برجام برای مردم داشت این بود که این فهم در عامه به وجود آمد که دلخوش بودن به غرب اشتباه است.

وی ادامه داد: برجام باعث شد مردم و مسئولان به فرمایشات مقام معظم رهبری پی ببرند که دلخوش کردن و اعتماد به غرب و دشمنان حبابی بیش نیست و نتیجه ای جز پشیمانی نخواهد داشت.

حجت الاسلام رسولی فرح ابراز داشت: کسانی که فکر می کنند برجام و توافقات هسته ای باعث پیشگیری و کم شدن احتمال تنش و جنگ احتمالی می شود و سایه جنگ را از سر کشور کم کرده است در اشتباه هستند.

وی در پایان گفت: باید بدانیم که یک کاغذ نمی تواند از دشمنی دشمنان جلوگیری کند و دشمن هر وقت احساس کند که قدرت جنگ علیه کشوری را دارد به توافقات و یک کاغذ اعتنایی نخواهد کرد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha