جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ دهمین اجلاس مدیران و نمایندگان جامعة المصطفی العالمیه

حوزه/ رئیس مرکز توسعه و فن آوری جامعه المصطفی گفت: منابع انسانی در سازمانی همچون جامعه المصطفی، عمده ترین عامل پیشرفت و ارتقاء به شمار رفته و موضوع تجهیزات و لوازم از جایگاه نازلتری برخوردارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین رجایی، پیش از ظهر امروز در دهمین اجلاس مدیران و نمایندگان جامعه المصطفی به تفاوت سازمان های اقتصادی و علمی اشاره کرد و گفت: منابع انسانی در سازمانی همچون جامعه المصطفی، عمده ترین عامل پیشرفت و ارتقاء به شمار رفته و موضوع تجهیزات و لوازم از جایگاه نازلتری برخوردارند.

رئیس مرکز توسعه و فن آوری جامعه المصطفی در ادامه تأکید کرد: در حرکت به سمت پیشرفت، باید ضمن بهره گیری از عوامل مهمی همچون بودجه ها و امکانات، جایگاه برجسته تری را برای منابع انسانی قائل شویم.

وی ضمن دسته بندی سطوح مختلف منابع انسانی مانند: مدیریت، کارشناسان و اساتید، خاطرنشان کرد: هر اندازه بتوانیم در سطوح مدیریت از لحاظ راهبردی رشد داشته باشیم، تأثیرات  سریع آن را در سازمان مشاهده خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رجایی با بیان این که مدیران داخل و خارج از کشور المصطفی، سرمایه ای عظیم برای جهان اسلام به شمار می روند، تصریح کرد: اسناد راهبردی، سرمایه هایی هستند که باید در راستای ارتقاء هرچه بیشتر آن قدم برداریم.

وی ضمن تأکید بر تقویت نگاه راهبری اسناد، اذعان داشت: مدیران المصطفی باید با شناخت محیطی دقیق و راهبردی، برنامه های خود را در خارج از کشور تنظیم نموده و از حرکات بدون برنامه و پایه پرهیز نمایند.

رئیس مرکز توسعه و فن آوری جامعه المصطفی ضمن تأکید بر اصلاح اسناد راهبردی ابراز داشت: پرهیز از حرکت های بدون برنامه و ارائه پیشنهاد اصلاح اشکالات احتمالی، باید پایه اصلی تفکرات اسناد راهبردی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین رجایی در ادامه به چرایی انتخاب شعار «تفکر راهبردی، آینده مطلوب، چالش ها و راهبردها»، به عنوان موضوع اصلی اجلاس اشاره کرد و گفت: بحث راهبردی برای المصطفی بحثی استراتژیکی است که در این راستا ضمن نگاه به رصد تحولات بین المللی، زمینه سازی استخراج راهبردهای منطقه ای مورد تاکید قرار می گیرد.

وی با بیان این که در طراحی باید سعی نمود تا برنامه ها از جنبه کاربردی بیشتری برخودار باشند، اظهار داشت: با توجه به نقدها و مشکلات برنامه ها، امیدواریم با کمک دوستان بتوانیم رویکردهای چند ساله آینده را به بهترین نحو برنامه ریزی نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین رجایی در پایان ضمن اشاره به مشارکت صفوف در تنظیم برنامه پنجم، گزارشی از نحوه برگزاری کمیسیون های نُه گانه اجلاس مدیران و نمایندگان جامعه المصطفی ارائه نمود و اذعان داشت: در کمیسیون های نه گانه برآنیم تا ضمن توجه به مأموریت های اصلی المصطفی، با نگاه راهبردی و منطقه ای موانع و چالش مورد رصد، تجزیه و تحلیل قرار گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha