پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام سید احمد میرعمادی

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت:باور کردن جوانان و اعتماد به آنها راهی برای شکوفایی فرهنگ و اقتصاد کشور است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، عصر امروز در جلسه مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه جوانان ما با دست خالی و به واسطه اخلاص و اندیشه انقلابی توانسته اند جهانیان را به حیرت وادارند، اظهارداشت: جوانان می توانند نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه جوانان با ورود به عرصه اقتصاد مقاومتی می توانند زمینه ساز رشد و شکوفایی اقتصاد و خروج از رکود باشند، افزود: برای تحقق این امر باید به جوانان فرصت داد و از ایده ها و طرح های آنان حمایت کرد.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه به دنبال تربیت و پرورش نسل جوان و انقلابی است، خاطر نشان کرد: اعتماد به نفس،خودباوری و حمایت از طرح ها و عملی کردن آنها از جمله اهداف مجمع مشورتی جوانان است.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی با اشاره به اینکه مجمع مشورتی جوانان با وجود جوانان مومن، انقلابی، دلسوز و متعهد سعی دارند با اهداف شوم اقتصادی و فرهنگی دشمن مقابله کنند، یادآور شد:برگزاری نمایشگاه های مختلف فرهنگی از جمله برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب  از جمله برنامه های مجمع مشورتی جوانان بود.

وی با بیان اینکه امروز این مجمع با هزینه های اندک، کمک شایانی به اشاعه فرهنگ دینی می کند، افزود: انجام پژوهش های مطالعاتی در رابطه با استکبار ستیزی و مقابله با جنگ نرم  تنها بخشی از فعالیت های جوانان مومن، انقلابی و دلسوز مجمع مشورتی است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به فعالیت و عضویت ۷۰ جوان تحصیل کرده در مقاطع مختلف تحصیلی در این مجمع، خاطرنشان کرد:جوانان باید خود را باور داشته باشند و هرگز با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری یاس و نا امیدی را در وجود خود راه ندهند و در برگزاری کارگروه های مختلف مجمع همواره معنویت را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha