چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام علی کارگر -اداره کل تبلیغات یزد

حوزه/ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: در تابستان سال جاری ۵۵ پایگاه اوقات فراغت در استان یزد با حضور روحانیون اعزامی از قم تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، حجت الاسلام علی کارگر با اعلام این خبر گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و لزوم توجه به اوقات فراغت دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی، برنامه های مختلفی از سوی این اداره کل جهت غنی سای اوقات فراغت دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد ادامه داد: با برنامه ریزی های صورت گرفته 55 پایگاه های طرح اوقات فراغت در شهرستان مختلف استان با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان تشکیل شده است.

وی افزود: از این تعداد پایگاه تشکیل شده 45 پایگاه با عنوان بوستان معرفت و ویژه سنین 9 تا 14 سال و 10 پایگاه با عنوان هسته فرهنگی جوان ویژه رده سنی 15 تا 25 سال برگزار می شود.

حجت الاسلام کارگر خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل این پایگاه ها ارتقاء سطح فکری و فرهنگی نوجوانان و جوانان و آشنایی بیشتر آن ها با آموزه های معرفتی، اعتقادی و دینی می باشد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه مربیان این پایگاه ها بیشتر از روحانیون اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم می باشند، گفت: کلاس های اوقات فراغت از 20 تیر ماه آغاز و تا 10 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha