پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شیخ عبدالله الدقاق

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین دقّاق، از علمای بحرین، با اشاره به دسیسه رژیم آل خلیفه در محاکمه و سلب تابعیت از شیخ عیسی قاسم، خواستار موضع گیری فوری علما و مراجع جهان اسلام در قبال این توطئه شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین دقّاق، از علمای بحرین، صبح امروز در دهمین اجلاس مدیران و نمایندگان جامعةالمصطفی العالمیه، با اشاره به دسیسه رژیم آل خلیفه در محاکمه و سلب تابعیت از شیخ عیسی قاسم، خواستار موضع گیری فوری علما و مراجع جهان اسلام در قبال این توطئه شد.

این عالم بحرینی با اشاره به برگزاری نخستین جلسه محاکمه ظالمانه آیت الله شیخ عیسی قاسم در روز آینده، اظهار داشت: به همین مناسبت، جمعه آینده، روز همبستگی جهانی با شیعیان مظلوم بحرین اعلام گردید و در این روز شاهد راهپیمایی های با شکوه آزادگان جهان در ایران، عراق، لبنان، بریتانیا، آلمان، بلژیک، سوئد، امریکا و دیگر کشورهای جهان در حمایت از مردم مظلوم بحرین خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین دقّاق، با اشاره به گوشه هایی از ظلم رژیم آل خلیفه و آل سعود در حق مردم مظلوم بحرین، از اعلان مواضع علما و مراجع ایران و عراق علیه رژیم آل خلیفه  و در حمایت از آیت الله شیخ عیسی قاسم و شیعیان بحرین تقدیر نمود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha