پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام وعد مرادبیگی مدیر حوزه علمیه ایلام

حوزه/ مدیر حوزه علمیه ایلام، با تاکید بر ضرورت توانمندسازی علمی، تهذیبی و آموزشی طلاب، افزود: باید در تمامی ابعاد اخلاقی، معرفتی، بصیریتی، سیاسی، تاریخ، عقاید و ... به صورت جدی برای طلاب برنامه داشته باشیم و از همه لحاظ آنان را مجهز نماییم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، در اختتامیه اولین دوره دانش افزایی "اندیشه ولایت" حوزه استان ایلام، گفت: این دوره معرفتی که به صورت آزمایشی برای اولین بار برای طلاب سراسراستان برگزار گردید بسیار با کیفیت و مورد رضایت قرار گرفت که امیدوارم به صورت برنامه ثابت، سال های آینده نیز در ایام تابستان برگزار شود.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام افزود: برای رفع نواقص و قوت بیشتر این دوره در سال های آینده، دبیرخانه ای در مدیریت حوزه استان راه اندازی شود تا دوره های بعدی معرفتی و دانش افزایی طلاب با عنوان "اندیشه ولایت"، با برنامه ریزی بهتر، کامل تر و هدفمندتر برگزار گردد.

وی با تاکید بر ضرورت توانمندسازی علمی، تهذیبی و آموزشی طلاب، افزود: باید در تمامی ابعاد اخلاقی، معرفتی، بصیریتی، سیاسیی، تاریخ، عقاید و ... به صورت جدی برای طلاب برنامه داشته باشیم و از همه لحاظ آنان را مجهز نماییم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha