چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام محمود رجبی

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: بی شک گفتار و سیره اخلاقی مرحوم آیت الله مشکینی می تواند یکی از بهترین الگوهای فراروی مسئولان کشور باشد.

حجت الاسلام و المسلمین محمود رجبی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» ضمن گرامیداشت نهمین سالگرد ارتحال مرحوم آیت الله مشکینی، اظهار داشت: این عالم بزرگوار و انقلابی برجسته با رویکرد اخلاقی و منش متواضعانه و ولایی خود الگوی ارزشمندی برای همه مردم و به خصوص شخصیت های کشور است که در عرصه سیاست و یا حاکمیت قرار دارند.

وی با اشاره به توسل بسیار مرحوم  آیت الله مشکینی(ره) به ائمه اطهار(ع) به ویژه امام زمان(عج) گفت: ایشان بسیار مقید بود که حتماً کلاس درس خود را با کلام اهل بیت(ع) شروع کرد و از احادیث و نکات اخلاقی برای شاگردان استفاده نماید.

قائم مقام موسسه امام خمینی (ره) همچنین با اشاره به سجایای اخلاقی مرحوم آیت الله مشکینی افزود: سخنان این بزرگوار حقیقتاً بهترین غذای روح بود و در جلسات و دیدارهای خود با مسئولان، همواره تکالیف آن ها را بیان و گوشزد می نمود.

وی بیان داشت: این عالم فقید بارها در بیانات خود همواره بر این نکته تأکید می کرد که در خلوت یاد خدا کنید تا خدا در جامعه یادتان کند و یاری گر شما در همه امور باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha