چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
رایانه

حوزه/ دستورالعمل اجرایی انتخاب درس و امتحانات غیرحضوری دوره نیم سال دوم سال تحصیلی ۹۵-۹۴ (شهریور ۹۵) از سوی اداره آموزش غیر حضوری اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، دستورالعمل اجرایی انتخاب درس و امتحانات غیرحضوری دوره نیم سال دوم سال تحصیلی ۹۵-۹۴ (شهریور ۹۵) از سوی اداره آموزش غیر حضوری اعلام شد.

بر اساس این گزارش، در این دستورالعمل آمده است: زمان انتخاب درس از تاریخ ۱مرداد 95 تا 10 مرداد 95 به مدت 10 روز فعال خواهد بود و زمان برگزاری امتحانات، 15 شهریور 95 تا 18 شهریور 95 به مدت 4 روز و مطابق برنامه امتحانی پیوستی خواهد بود.  

همچنین مقدار ساعت آزمون فقه و اصول 90 دقیقه و سایر دروس 60 دقیقه می باشد.

 لازم است کلیه انتخاب درس ها و همچنین شرکت در امتحان، در مدرسه غیرحضوری که در سامانه به عنوان محل تحصیل طلبه شناخته می شود، صورت پذیرد؛ لذا امتحان خارج از آن خلاف ضابطه و باطل می باشد.

در این دستور العمل آمده است: شرکت در امتحان منوط به ثبت نام در دوره غیرحضوری، انتخاب درس مطابق آیین نامه و نیز نهایی شدن انتخاب درس توسط مدیریت محترم استان می باشد و حضور در امتحانات هر نیم سال مطابق ضوابط برای کلیه طلاب عضو آموزش غیرحضوری الزامی است و در صورت غیبت و یا انصراف از جلسه امتحان، نمره صفر منظور خواهد شد.

طلبه فقط مجاز به شرکت در امتحان دروسی که برای دوره غیرحضوری شهریور 95 در سامانه نجاح انتخاب نموده می باشد و شرکت در امتحان برخلاف ضوابط موجب بطلان آن خواهد شد.

همچنین حداقل نمره قبولی در تمامی امتحانات غیرحضوری 12 می باشد و امکان استفاده از تک ماده وجود ندارد.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت معاونت آموزش حوزه به نشانی http://www.howzeh-qom.ir مراجعه نمایند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha