پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جوانان مسلمان بیرمنگام اقدام به جمع آوری زباله‌های شهر کردند + تصاویر

حوزه/ جامعه اسلامی مسلمانان بیرمنگام در انگلستان در حرکتی داوطلبانه به منظور نشان دادن تصویر مثبت مسلمانان در بریتانیا، اقدام به تمیز کردن خیابان‌های شهر کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam.net، جامعه اسلامی مسلمانان در شهر صنعتی بیرمنگام در جنوب انگلستان روز گذشته در حرکتی داوطلبانه و به منظور نشان دادن تصویر مثبت مسلمانان در بریتانیا، اقدام به تمیز کردن خیابان‌های شهر کردند.

این گروه اسلامی که جامعه توسعه بنیاد ابراهیمی نام دارد امروز در صفحه فیس بوک خود درباره این حرکت نوشت: انسان خوبی بودن بستگی به مذهب، وضعیت، نژاد، رنگ پوست، دیدگاه‌های سیاسی و یا فرهنگ ندارد، بلکه بستگی به چگونگی رفتار شما با دیگران دارد.

این پیام اینترنتی همچنین شامل چندین عکس بود که زنان محجبه و مردان مسلمان را در حال جمع آوری زباله از خیابان‌های شهر نشان می‌داد.

در توضیح تصاویر نوشته شده بود که تیم بنیاد ابراهیمی در حال خدمت به جامعه می‌باشد.

در ادامه نوشته شده بود: شما نیز می‌توانید بخشی از حرکتی مثبت در همسایگی خودتان باشید.

جامعه توسعه بنیاد ابراهیمی یک سازمان داوطلب است که در راستای خدمت به نیازهای جامعه عمل می‌کند. این سازمان اسلامی از گروهی از روحانیون و دانشگاهیان، معلمان و دیگر اعضای حرفه‌ای جامعه تشکیل شده است. این سازمان در سال 2009 به منظور خدمت به نیازهای مختلف مسلمانان جامعه در بیرمنگام تاسیس شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha