پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کتاب بر آستان کرامت

حوزه/ رئیس کارگروه محتوایی شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت از انتشار کتاب «در آستان کرامت۳» ویژه دهه کرامت سال ۱۳۹۵ خبرداد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام سید محمد صادقی آرمان، گفت: کتاب «بر آستان کرامت 3» در راستای ارائه محتوای قابل استفاده ویژه دستگاه ها و نهادهای فرهنگی منتشر شده است.
وی با اشاره به آغاز دهه کرامت از اول ذی القعده (۱۴ مرداد ۹۵) همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و روز دختر گفت: شعار سال دهه کرامت در سال جاری با عنوان «اقدام و عمل جهادی با پیروی از سبک زندگی اهل بیت(ع)» انتخاب شد؛ در این دهه، تمامی روزها دارای عنوانی است که برنامه ها و اقدامات حول آن انجام می پذیرد.
رئیس کارگروه محتوایی شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت با بیان این که کتاب «بر آستان کرامت 3» محتوای علمی متناسب با روزهای دهه کرامت را در اختیار نهادهای فرهنگی و دینی قرار می دهد، افزود: ایام دهه کرامت در روز نخست با عنوان «کریمه اهل بیت(س) سرمشق سبک زندگی ولایی» نامگذاری شده است؛ دیگر روزها نیز به ترتیب با عناوین «قم؛ جلوه ای زیبا از ایمان و مجاهدت»، «ائمه هدی علیهم السلام؛ الگوی عدم تبعیت از مستکبران»، «گفتمان سازی در رسانه های ولایی؛ راه ترویج ولایت ائمه علیهم السلام» و « امامزادگان؛ علمداران فرهنگ ایمان و شهادت در سراسر کشور» نامگذاری شده است.
وی افزود: دیگر ایام دهه کرامت نیز به نام های«حضرت احمدبن موسی علیه السلام ؛ مظهر قیام لله و ولایتمداری»، «خاندان موسی بن جعفر علیهم السلام؛ نمونه عملیِ سبک زندگی قرآنی»، «زندگی اسوه های دین؛ سرمشق ابتکار و تکیه بر توان خودی»، «اصلاح الگوی مصرف؛ جلوه پیروی از سیره امامان علیهم السلام»، «آستان قدس رضوی؛ بستر نشر دین و امداد به مستضعفین» و سالروز ولادت امام رضا علیه السلام در روز پایانی دهه کرامت نیز به نام «عالم آل محمد(ص)؛ الگوی رأفت در زندگی و مدیریت جهادی» نامگذاری شده است.
حجت الاسلام صادقی آرمان در پایان خاطرنشان کرد: نسخه بر آستان کرامت 1 در سال 93 و نسخه بر آستان کرامت 2 در سال گذشته منتشر و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha