جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شهید الحایکی

حوزه/ الحایکی قهرمانی است که گواه جنایت ها و شکنجه گری سازمان یافته آل خلیفه است و همین جنایت ها باعث شده حاکمان بحرین به گزارشگر ویژه سازمان ملل اجازه بازدید از زندانها را ندهند تا این جنایت ها پوشیده بماند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، در پی شهادت حسن الحایکی بر اثر شکنجه مزدوران آل خلیفه در زندان، جریان ها و احزاب مختلف بحرین به این حادثه واکنش نشان دادند.

شهید الحایکی گواه جنایتکاری آل خلیفه است

جریان الوفاء بحرین با صدور بیانیه شهادت حسن الحایکی در زندان­های نظام آل خلیفه را پس از  یک ماه و نیم تحمل شکنجه و محرومیت از حقوق خود را تسلیت گفت.

در بیانیه الوفاء آمده: شهید الحایکی گواه جنایت های نظام جنایتکار آل خلیفه است و ما خاندان حاکم بحرین و افسران شکنجه­گر زندان و همچنین دولت های آمریکا و انگلیس را به خاطر حمایت امنیتی و سیاسی از آل خلیفه، مسئول شهادت الحایکی می دانیم.

الحایکی شهید شکنجه است

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه میز با صدور بیانیه ای شهادت حسن الحایکی 35 ساله را تسلیت گفته و افزوده است: الحایکی از شهدای انقلاب است که در اثر شکنجه­ های پی در پی آل خلیفه در جریان بازجویی به شهادت رسید.

ائتلاف در ادامه تصریح کرده است : الحایکی قهرمانی است که گواه جنایت ها و شکنجه گری سازمان یافته آل خلیفه است و همین جنایت ها باعث شده حاکمان بحرین به گزارشگر ویژه سازمان ملل اجازه بازدید از زندانها را ندهند تا این جنایت­ها پوشیده بماند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha