جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام  ملک دار

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه از برگزاری شب شعر حادثه منا و فراخوان شعر برای این برنامه ویژه طلاب برادر و خواهر سراسر کشور خبر داد و گفت: این فراخوان با موضوع آل سعود، حج و قربانیان منا، مهاجران الی الله، اندیشه وهابیت و بازماندگان منا خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین محمود ملک دار در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، از برگزاری شب شعر حادثه منا و فراخوان شعر برای این برنامه ویژه طلاب برادر و خواهر سراسر کشور خبر داد و گفت: این فراخوان با موضوع آل سعود، حج و قربانیان منا، مهاجران الی الله، اندیشه وهابیت و بازماندگان منا خواهد بود.

وی هدف از برگزاری شب شعر منا و فراخوان اشعار را تأکید بر اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر زنده نگه داشتن، بیان و تشریح حادثه منا عنوان کرد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه با بیان علاقمندانی می توانند آثار خود را تا ۳۱ مردادماه سال جاری به دبیرخانه ارسال نمایند، ادامه داد:  برنامه شب شعر حادثه منا در ایام عید قربان در شهر مقدس قم برگزار و در آن مراسم از صاحبان آثار برگزیده تجلیل به عمل خواهد آمد.

حجت الاسلام والمسلمین ملک دار یادآور شد:‌علاقه مندان می توانند آثار خود را به آدرس دبیرخانه به نشانی اینترنتی: www.honareasemani.ir ارسال و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰2532919008 تماس حاصل نمایند.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: نشانی دبیرخانه نیز قم، خیابان زنبیل آباد، کوچه شهید اخلاقی، پلاک 31 می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha