پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مقتدی صدر

حوزه/ جانشین فرماندهی عملیات آزادسازی الشرقاط عراق از توافق میان سید مقتدی صدر و سپاه بدر عراق خبر داد و گفت: قرار است نیروهای صدر برای آزادسازی کامل این منطقه به کمک ما بیایند و این همکاری از هفته آینده آغاز خواهد شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، علی دحدوح جانشین فرمانده عملیات آزادسازی الشرقاط عراق از توافق میان سید مقتدی صدر و سپاه بدر عراق خبر داد و گفت: قرار است نیروهای صدر برای آزادسازی کامل این منطقه به کمک ما بیایند و این همکاری از یک هفته بعد آغاز خواهد شد.

دحدوح گفت: نیروهای آمریکایی از موانع اصلی آزادسازی الشرقاط هستند و از مشارکت نیروهای بسیج مردمی در آزادسازی الشرقاط جلوگیری می کنند و گردان های "السلام" تا کنون اقدام به آزادسازی منطقه کرده اند، اما نیروهای آمریکایی از ورود آنها جلوگیری کرده اند.

وی افزود: پس از عقب نشینی گردان های السلام به سوی بغداد با رهبر جریان صدر تماس گرفتیم و هماهنگی هایی صورت گرفت تا آنها نیز در آزادسازی منطقه با ما همکاری کنند و قرار است عملیات در هفته آینده آغاز شود.

دحدوح خاطر نشان کرد: الشرقاط به خاطر محاصره و تسلط تروریست ها بر منطقه در شرایط ناگواری به سر می برد و مردم در رنج و سختی به سر می برند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha