پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تظاهرات در میدان سبعین صنعاء

پایتخت یمن صنعاء عصر امروز دوشنبه شاهد حضور جمعیتی کم نظیر از مردم بود که با لبیک به دعوت کمیته عالی انقلاب یمن برای تایید توافق سیاسی بین انصارالله و کنگره مردمی یمن در میدان سبعین حضور یافتند.

به گزارش سرویس بین الملل «حوزه» با وجود بارش شدید باران، صدها هزار نفر از مردم یمن امروز عصر در میدان سبعین در جنوب پایتخت تجمع کردند تا با حضور کم نظیر خود توافق سیاسی به دست آمده بین انصارالله و کنگره مردمی یمن را تایید کنند.

تجمع کنندگان با حمل پرچم های یمن در تایید این توافق سیاسی تاریخی و علیه تجاوز مستمرر سعودی امریکایی به کشورشان شعار های کوبنده سر دادند.

این تظاهرات به مثابه حضور مردم یمن در یک همه پرسی عام برای تایید توافق سیاسی مهمی است که اخیرا بین انصار الله و کنگره مردمی یمن امضا شد.

این مراسم با تلاوت آیات قران آغاز و در ادامه محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب در جمع مردم سنخرانی کرد. وی با دعوت از سایر احزاب سیاسی یمن و حتی حزب الاصلاح با وجود تمام کمک هایی که به دشمن کرده است خواست تا با پیوستن به این توافق سیاسی به وطن خود خدمت و از آن حمایت کنند.

وی افزود: مشارکت شما در این راهپیمایی با وجود این شرایط سخت نشان از علاقه شما به این مکتب انقلابی است و این انقلاب از مردم یمن تا رسیدن به مطالبات خود حمایت کرده و جلوی هرگونه اختلال اداری در آینده این مسیر را خواهد گرفت.

وی همچنین از تشکیل کمیته هایی در تمام استان ها برای استقبال از فریب خوردگان و بازگشت آنها به وطن و مسیر انقلاب خبر داد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha