پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رژیم صهیونیستی مجبور به لغو ممنوعیت سفر فوتبالیست‌های فلسطینی شد

حوزه/ رئیس فدراسیون فوتبال فلسطین شکایت نامه‌ای به فیفا فرستاد و از مسئولین این سازمان خواست به حقوق مردم فلسطین و بازیکنان فلسطینی احترام گذاشته شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»به نقل از mo4ch.com، مسئولین رژیم صهیونیستی حکم ممنوعیت سفر برای 6 تن از بازیکنان فوتبالیست فلسطینی گذاشته بودند، در حالی که پیش از آن نیز به آن‌ها اجازه ورود به کرانه باختری برای تعطیلات آخر هفته نداده  و در نتیجه سبب اختلال در فینال جام فلسطین شده بودند.

در روز شنبه، شین بت از سازمان اطلاعات داخلی رژیم صهیونیستی، اجازه ورود به شش بازیکن از تیم فوتبال الشباب خان یونس غزه را که قرار بود در در کرانه باختری در بازی دوم فینال جام فلسطین بازی کنند، نداده بود. به علاوه 2 تن دیگر از کارکنان تیم نیز به بهانه‌های امنیتی اجازه ورود پیدا نکردند.

در پی مداخلات اسرائیل در برهم زدن روند مسابقات، روز یکشنبه جبرئیل رجوب، رئیس فدراسیون فوتبال فلسطین شکایت نامه‌ای در این باره  به فیفا فرستاده و از مسئولین این سازمان خواست تا به حقوق مردم فلسطین و بازیکنان فلسطینی احترام گذاشته شود. به این ترتیب و در پی شکایت فیفا اسرائیل مجبور به برداشتن ممنوعیت اجازه ورود شد.

درحالی که رقابت‌های جام فوتبال فلسطین ادامه دارد، اسرائیل همچنان به دخالت در امور ورزش فلسطین ادامه می‌دهد. به طوری که هفته گذشته، رژیم صهیونیستی از ورود هفت بازیکن تیم الاهلی الخلیل به نوار غزه برای شرکت در بازی الشباب خان یونس جلوگیری به عمل آورد.

در سال گذشته، رفت و آمد بازیکنان فلسطینی میان کرانه باختری و نوار غزه از سرزمین‌های اشغالی تحت کنترل فلسطین به مسئله حادی تبدیل شده است و اسرائیل مدام از این مسئله برای برهم زدن روحیه ورزشکاران فلسطینی استفاده کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha