شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
گلباران حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ در سومین جلسه ستاد دائمی جشن‌های دهه کرامت رضوی پيشنهاد شد برنامه هاي دهه كرامت رضوي از حرم حضرت معصومه(س) با حضور جمعی از بانوان و خدام و اهدای گل به مقام شامخ آن حضرت آغاز شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، سومین جلسه ستاد دائمی جشن‌های دهه کرامت  رضوی، در دبیرخانه شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی با موضوع ارائه برنامه‌های محوری معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی، موسسه فرهنگی قدس و دانشگاه امام رضا(ع) برگزار شد.

 در این جلسه پيشنهاد شد تا برنامه هاي دهه كرامت رضوي از حرم حضرت معصومه(س) با حضور جمعی از بانوان و خدام و اهدای گل به مقام شامخ آن حضرت شروع شود.

برنامه‌های «ارمغان رضوی1 و 2»، «شوق دیدار 1 و 2»، «یا امام الرئوف 1و2»، «امام مهربانی‌ها» و «اکرام رضوی»  از دیگر برنامه‌های معاونت اماکن متبرکه و امور زائران است که در قالب این برنامه‌ها، جمعی از ایتام، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازن و ایثارگان، مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) ، مددجویان سازمان بهزیستی و... به حرم مطهر رضوی مشرف خواهند شد.

انتشار ویژه نامه‌های «آسمان هشتم» و «هشت آسمان» در دهه کرامت رضوی به صورت روزانه، برگزاری برنامه "فروغ امامت، ضیافت اندیشه اساتید" در دانشگاه امام رضا(ع)، در قالب نشست‌های تخصصی با محوریت «امام رضاشناسی» از دیگر برنامه های دهه کرامت اعلام شده است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha