شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دهه کرامت

حوزه/ همزمان با ایام دهه کرامت، ویژه برنامه "آغوش پدرانه" با حضور کاروان رضوی، در مناطق محروم کشور اجراء می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، آستان قدس رضوی با توجه به نگاه ویژه اهل بیت(ع) به محرومان و توصیه های مقام معظم رهبری مبنی بر در اولویت قرار دادن خدمت به مستمندان و مستضعفان، برنامه های ویژه ای در این زمینه طراحی کرده است.

کاروان رضوی ضمن حضور در مناطق محروم و سرکشی و دلجویی از خانواده های مستضعف مسئولان را متوجه مشکلات و مسائل قشر محروم می کنند. این کاروان ها همچنین مردم این مناطق را به توکل به درگاه الهی و ائمه معصومین(ع) دعوت می کنند که در این راستا ویژه بر نامه ای با عنوان «آغوش پدرانه» در مناطق محروم پیش­بینی شده است.

ویژه برنامه "آغوش پدرانه" با هدف تقویت انس با اهل بیت(ع) و تاکید و توجه این بزرگواران نسبت به محرومین طراحی شده و تمامی اقدامات خدماتی به موارد محتوایی(اشعار و شعارها) با این محوریت صورت می گیرد.

در مکتب اهل بیت(ع) احسان، نیكوكاری و خدمت رسانی حد و مرزی ندارد،  لذا توجه، حفظ حرمت و احترام به مردم مناطق محروم مهمترین رویکرد حضور کاروان رضوی در این مناطق مختلف است.

همچنین فعال سازی ظرفیت های مردمی برای خدمت به مناطق محروم از اولویت های "زیر سایه خورشید" است و مسئول کاوران موظف است نسبت به بهره برداری های بیشتر و مدیریت این اقدام حسنه تلاش کند و موقعیت های خدمت به محرومین را به دبیرخانه گزارش دهد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha