جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید عباس میریونسی

حوزه / نقش روحانیت در تمامی عرصه های سرنوشت ساز انقلاب و اسلام واضح و روشن بوده و طلاب باید با ایمان، اخلاص، تلاش و فداکاری موجب بقای اسلام شوند و اندیشه های رهبر معظم انقلاب را تبیین کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین سید عباس میریونسی، در جمع طلاب جدیدالورود مدرسه علمیه حضرت ولیعصر (عج) شهرستان کنگاور عنوان داشت: طلبگی فرصتی مناسب جهت صیادی خصایص اخلاقی، دستیابی به تقرب الهی و حفظ اسلام است.

عضو شورای حوزه علمیه کرمانشاه بیان داشت: در دوران طلبگی، دانش آموختگان حوزوی رفته رفته به چراغ راه و نور معنویت خداوند دست می یابند و سنگلاخ های پیش روی تبلیغ دین با توکل به خداوند از بین خواهند رفت.

این استاد حوزه با اشاره به اینکه طلاب و روحانیون حامل فرهنگ اسلامی در جهان هستند، ابراز داشت: نقش روحانیت در تمامی عرصه های سرنوشت ساز انقلاب و اسلام  واضح و روشن بوده و  طلاب باید با ایمان، اخلاص، تلاش  و فداکاری موجب بقای اسلام شوند.

امام جمعه سابق شهرستان کنگاور با بیان نکاتی اخلاقی به طلاب جدید الورود اظهار داشت: احترام به والدین و دائم الذکر بودن موجب رشد و تعالی طلاب می شود، لذا سربازان حضرت ولی عصر (عج) باید نسبت به مسائل اخلاقی و تهذیبی اهتمام ویژه داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین میریونسی یادآور شد:شیعیان آفریقایی و آمریکایی مقلد آیت الله العظمی بروجردی (ره)  و امام خمینی(ره) بودند، لذا طلاب باید نسبت به الگو گیری از علمای بزرگ جدیت لازم را داشته باشند.

وی در پایان به اهمیت و جایگاه ولایت فقیه اشاره کرد و عنوان داشت: طلاب باید به جایگاه رفیع ولایت فقیه واقف باشند و در عرصه های اقتصادی، نظامی، سیاسی و ... نظر رهبری و ولایت فقیه را در مد نظر قرار داده و از آن صیانت و پاسداری نمایند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha