جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بشیر النجفی

حوزه/حضرت آیت الله النجفی با اشاره به نقض حاکمیت عراق توسط دولت ترکیه به خاطر این تعرض آشکار بین المللی اظهار نگرانی و ناراحتی کردند و تاکید کردند که دولتمردان عراق باید برای پایان دادن به نقض حاکمیت عراق تلاش کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، روز گذشته عمر البرزنجی نماینده وزیر امور خارجه عراق و هیئت همراه وی با آیت الله بشیر النجفی از مراجع تقلید عراق دیدار کردند.

آیت الله النجفی در این دیدار تاکید کردند وحدت و حاکمیت عراق باید در راس اولویت های وزارت خارجه باشد و این وزارتخانه تلاش کند به جهان بفهماند که باید حاکمیت عراق را به رسمیت بشناسند.

ایشان با اشاره به نقض حاکمیت عراق توسط دولت ترکیه به خاطر این تعرض آشکار بین المللی اظهار نگرانی و ناراحتی کردند و تاکید کردند که دولتمردان عراق باید برای پایان دادن به این نقض حاکمیت عراق تلاش کنند و این اقدام را در سطح بین الملل محکوم کنند و وزارت خارجه نیز باید پیش از سخن گفتن در این زمینه وارد عمل شود.

ایشان افزودند: ما از هر تلاش و اقدامی که به سود عراق و مردم و بازگرداندن نقش دیپلماسی عراق در عرصه بین الملل باشد استقبال می کنیم.

برزنجی نیز در این دیدار گزارشی از مهم ترین اقدامات گذشته و برنامه های آینده وزارت امور خارجه به این مرجع تقلید ارائه کرد و از رهنمودهای پدرانه ایشان تشکر کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha