جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محمد ابراهیم فقیه زاده رییس جهاددانشگاهی واحد استان قم

حوزه/ رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم، تبعیت از مراجع عظام در امور خدماتی و درمانی و کشف متدهای جدید علمی در علوم مختلف از جمله درمان ناباروری و سلول درمانی را مهمترین رکن فعالیت های این مرکز برشمرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، محمد ابراهیم فقیه زاده، رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم به همراه مدیران عالی این نهاد انقلابی در استان قم با حضرت آیت الله علوی گرگانی دیدار کرده و به ارائه گزارشی از روند فعالیت های درمانی، خدماتی و علمی این مرکز پرداخت.

وی با ذکر این مطلب که جهاد دانشگاهی مولود انقلاب اسلامی است، گفت: مهمترین رسالت این نهاد، صف شکنی در عرصههای نوین فنآوری، فرهنگی، خدماتی، درمانی و آموزشی است تا از این طریق انقلاب اسلامی را در تحقق اهداف بزرگ علمی، راهبردی و ... یاری کند.

فقیه زاده افزود: رکن اولیه فعالیتهای علمی، تحقیقاتی، پژوهشی، درمانی و ... این واحد در استان قم، تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید است و برنامههای راهبردی این مرکز بر اساس منویات این بزرگان تدوین میشود.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم یادآور شد: تمام تلاشهای این واحد در جهت تحقق اهداف و تصریحات شرع مقدس است و آنچه در قم روی میدهد با توجه به همین مساله مورد تفقد و استقبال مردم از اقصی نقاط جهان می باشد.

در ادامه مراسم، دکتر سید رضا طباطبایی، در سخنانی با اشاره به ابداع روش جدید در درمان ناباروری که جدیدترین نوع روش درمان نازایی در جهان است، گفت: این روش در قم و تحت عنایات خاصه حضرت معصومه(س) و با تلاش جهادگران قمی انجام شده که این مسأله مایه افتخار است؛ این روش جدید در حال طی کردن مراحل آزمایشی است که تاکنون با موفقیتهای چشمگیری مواجه بوده است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha