پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
یحیی غدار

حوزه/ عربستان که ادعای عرب بودن و مسلمان بودن دارد سرگرم عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی است تا به نوکری گذشته خود در برابر این رژیم غاصب ادامه دهد و شکل جدیدی به آن ببخشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، یحیی غدار دبیرکل تجمع عربی و اسلامی حمایت از مقاومت ضمن تبریک گفتن عید ارتش به نیروهای ارتش لبنان از فداکاری های ارتش تقدیر کرد و ارتش را برادر مقاومت در مواجهه با دشمنان و دفاع از حاکمیت کشور در برابر رژیم صهیونیستی و تروریست های تکفیری دانست.

وی افزود: در حالی که نیروهای ارتش و مقاومت شهید می شوند و همچنان نیز شاهد شهادت نیروهای نظامی در زندان تکفیری ها هستیم، می بینیم عربستان که ادعای عرب بودن و مسلمان بودن دارد سرگرم عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی است تا به نوکری گذشته خود در برابر این رژیم غاصب ادامه دهد و شکل جدیدی به آن ببخشد.

غدار ادامه داد: عرصه درگیری لبنان با دشمنان خود با اینکه سیاه و تاریک شده، اما به اندازه ای نیست که یارای مقابله در برابر ملت عرب و مسلمان و مؤمن جبهه مقاومت را داشته باشد و پیروزی های لبنان در جنگ 33 روزه و جنگ های دیگر در برابر رژیم صهیونیستی و پیروزی نیروهای مقاومت در موصل و حلب ضامن بازگشت سوریه و عراق به آغوش امت اسلام است و امید می رود به زودی شاهد آزادسازی فلسطین و بازگشت این کشور به آغوش امت اسلامی باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha