جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تودیع و معارفه سرپرست حوزه خواهران استان مرکزی

حوزه/ آیین تودیع و معارفه سرپرست حوزه علمیه خوهران استان مرکزی، با حضور آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و مسئولان حوزه‌های علمیه خواهران کشور، در اراک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اراک، آیین تودیع و معارفه سرپرست حوزه علمیه خوهران استان مرکزی با حضور  آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و مسئولان حوزه‌های علمیه خواهران کشور برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام بنافی به عنوان سرپرست جدید حوزه علمیه خواهران استان مرکزی معرفی شد و از زحمات و خدمات حجت‌الاسلام زارع، مدیر سابق نیز تقدیر به عمل آمد.

حجت‌الاسلام رسول ابراهیمیان، معاون ارتباطات و امور حوزه‌‌های علمیه خواهران نیز حکم انتصاب حجت‌الاسلام بنافی به عنوان سرپرست حوزه خواهران استان مرکزی که به امضای حجت‌الاسلام و المسلمین محمودرضا جمشیدی، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور رسیده بود را قرائت کرد.

متن این حکم بدین شرح است:

حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای بنافی(زید عزه)

سلام علیکم

با توجه به تجارب و تلاش‌های ارزشمند شما در پیشبرد اهداف مقدس حوزه‌های علمیه، به موجب این حکم، جنابعالی را از تاریخ 13/5/95 به عنوان سرپرست حوزه علمیه خواهران استان مرکزی منصوب می‌نمایم.

امید است در پرتو الطاف الهی و توجهات خاص حضرت ولی‌عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) با عمل به کلیه ضوابط و مقررات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران زمینه ارتقاء علمی و معنوی طلاب مدارس علمیه خواهران تابعه را فراهم نمایید.

گفتنی است،‌ حجت‌الاسلام زارع، مدیر سابق حوزه علمیه خواهران استان مرکزی نیز به عنوان سرپرست حوزه علمیه خواهران کرمانشاه منصوب شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha