جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله دری نجف ‌آبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، تأسيس و توسعه حوزه‌هاي علميه خواهران را از بركات انقلاب اسلامی دانست و گفت: تمام افتخار ما اين است كه سربازی از سربازان اردوگاه پرعظمت ائمه طاهرين(ع) باشيم.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، در مراسم تودیع و معارفه سرپرست حوزه علمیه خواهران استان مرکزی با تبريك ايام دهه كرامت و آغاز ماه ذي القعده و فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) بر ضرورت بهره مندی از این ایام تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، تأسيس و توسعه حوزه‌هاي علميه خواهران را از بركات انقلاب اسلامی دانست و گفت: تمام افتخار ما اين است كه سربازی از سربازان اردوگاه پرعظمت ائمه طاهرين(ع) باشيم.

وی ادامه داد: در استان مركزي نيز در اين زمينه سابقه درخشاني داريم، هر چند در زمان طاغوت با اهداف سياسي خاص طرح صنعتي سازی اراک مطرح بود، اما امروز به لحاظ تعداد مدارس علميه خواهران طلاب در حد مطلوبي قرار داريم و اميد است با تلاش‌هاي جدي‌تر اين تعداد افزايش يابد.

آیت الله دری نجف آبادی همچنین با تقدير از خدمات حجت‌الاسلام زارع در طول 5 سال مسئولیت حوزه خوهران استان مرکزی، نيروهاي مدارس خواهران استان را مستعد و توانمند معرفي کرد و خواستار توجه ويژه مركز مديريت حوزه‌هاي خواهران كشور به این استان شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha