پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی - سرپل ذهاب

حوزه / مدیر مدرسه باقرالعلوم (ع) سرپل ذهاب گفت: شجاعت و شهامت، حیاء و عفت از ویژگی های بارز حضرت معصومه (س) است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام مختار سلیمانی ، امروز در مراسم جشن دهه کرامت در جمع طلاب و روحانیون مدرسه باقرالعلوم (ع) شهرستان سرپل ذهاب عنوان داشت: اندیشه های حضرت معصومه (س) نه تنها در قم بلکه  برای  تمام جهان گسترش یافته و از فیض حضور و مضجع نورانی ایشان تشنگان معارف اسلام ناب سیراب می گردند.

مدیر مدرسه باقرالعلوم (ع) سرپل ذهاب تصریح کرد: دهه کرامت یادآور لطیف ترین علایق حضرت معصومه (س) به امام رضا (ع) می باشد، این بانو همچون حضرت زینب (س) که برای سیدالشهدا (ع) فداکاری کرد و موجب نشر اندیشه های ائمه اطهار علیهم السلام در تمام جهان گردید.

این استاد حوزه علمیه، حضرت معصومه (س) را معروف به کریمه اهل بیت علیهم السلام دانست و ابراز داشت: جایگاه و ممتاز بودن حضرت معصومه (س) موجب شده است که بسیاری از مردم در روز قیامت از این بانو شفاعت بطلبند.

وی گفت: عبادت و انس به خداوند متعال، ولایتمداری، شجاعت و شهامت و عشق و علاقه فراوان به امام رضا (ع)، عظمت حضرت معصومه (س) را دوچندان کرده است.

حجت الاسلام سلیمانی در پایان یادآور شد: حیاء و عفت حضرت معصومه (س) می تواند الگویی برای بانوان در جامعه باشد، ترویج مکتب و اندیشه های این بانو توسط طلاب موجب تقویت حیا و عفت در جامعه خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha