سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
شیخ یزبک

حوزه/ شیخ یزبک گفت: آمریکا همچنان به ظلم و ستم خود و حمایت از تروریسم ادامه می دهد و ما هرگاه تروریست ها را شکست دادیم، حمایت های آمریکا از آنها بیشتر شد و همین اتفاق پس از محاصره حلب نیز رخ داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین شیخ محمد یزبک رئیس هیئت شرعی حزب الله لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته در زیارتگاه "سیده خوله" در بعلبک با اشاره به گفتگوی داخلی میان گروه ها و احزاب مطرح لبنان گفت: مردم لبنان از مذاکره کنندگان انتظار داشتند خواستار کمک به ارتش شوند تا اتش بتواند از مرزهای لبنان دفاع کند و بهانه آوردن آنها به اینکه مسلح کردن ارتش خطرناک است، اهانت به ارتش و مردم می باشد.

وی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به اعتصاب غذای اسیر فلسطینی به نام بلال کاید و اعتصاب غذای صدها اسیر فلسطینی دیگر و اعتصاب غذای جرج عبدالله در زندان فرانسه از این اقدام آنها تجلیل کرد.

رئیس هیئت شرعی حزب الله خاطر نشان کرد: آمریکا همچنان به ظلم و ستم خود و حمایت از تروریسم ادامه می دهد و ما هرگاه تروریست ها را شکست دادیم، حمایت های آمریکا از آنها بیشتر شد و همین اتفاق پس از محاصره حلب نیز رخ داد و باید پرسید آیا زمان آن فرا نرسیده که امت اسلام عبرت بگیرند و از خواب غفلت بیدار شوند؟

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha