چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
خانم منصوره قیاسی

مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب(س) یزد از انتشار نشریه الکترونیکی "پاسداران ولایت" به همت بانوان طلبه در آینده ای نزدیک خبر داد.

خانم منصوره قیاسی در گفتگو با خبرنگار «حوزه»در یزد اظهار کرد: با هماهنگی و برنامه ریزی های انجام شده توسط معاونت فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب(س) یزد و با تشکیل هیئت تحریریه، بزودی نشریه الکترونیکی "پاسداران ولایت" منتشر می شود.

وی، فعالیت در فضای مجازی با تولید محتوای خوب را یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب برای حفظ این فضا و مقابله با عملکرد دشمنان دانست و افزود : طلاب علوم دینی به خصوص بانوان می توانند با استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی سهم خود را در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایفا کنند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب(س) یزد ادامه داد : پیشگیری از آسیب های اجتماعی یکی از رویکردهایی است که بانوان مبلغه چه به صورت چهره به چهره و چه در فضای مجازی می توانند به آن بپردازند.

قیاسی در خصوص اقدامات انجام شده در زمینه انتشار نشریه الکترونیکی گفت : تا کنون گروه های علاقه مند به همکاری از جمله خبرنگار، مطالب اخلاقی، اجتماعی، عکس، مطالب گوناگون سیاسی و خانوادگی و... در قالب هیئت تحریریه مشخص شده اند.

انتهای پیام /ص

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha