جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کاروان "زیر سایه خورشید" در جبهه های مقاومت

حوزه/ گروهی از سفرای فرهنگی و خدام رضوی در قالب سومین کاروان بین المللی «زیر سایه خورشید» به مقصد سوریه و لبنان اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، جواد محمدی فاز، مسئول این کاروان در تشریح برنامه های این سفر گفت: خدام رضوی در مرحله نخست این سفر به کشور لبنان وارد شده و در سه استان آن برنامه هایی را برای مسلمانان این کشور اجرا می کنند.

وی افزود: در گام بعد، کاروان «زیر سایه خورشید» به کشور سوریه و دمشق سفر خواهد کرد. از جمله برنامه های خدام رضوی در این کشور، غبارروبی بقاع متبرکه «زینبیه»، حضور در جبهه های مقاومت و دیدار با مجاهدان سوری و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و معنوی در محافل مردمی کشور سوریه خواهد بود.

محمدی فاز، ضمن تقدیر از همکاری های موثر دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در سوریه، خاطر نشان کرد: در لبنان شاخه جوانان حزب الله میزبان کاروان خدام امام هشتم هستند و در سوریه نیز دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری پیگیری امور را عهده دار شده است.

براساس اعلام آستان قدس رضوی، کاروان‌ «زیر سایه خورشید» اعزامی به کشور عراق نیز از صبح دیروز برنامه های خود را در سه استان این کشور آغاز کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha