شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تکریم دختران ایرانی و خارجی

حوزه/ رئیس شورای فرهنگی موزه ملی از تکریم بانوان ایرانی و خارجی در موزه ملی ایران از روز میلاد حضرت معصومه(س) تا ولادت امام رضا(ع) خبر داد.

حجت الاسلام امیر لهراسبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با بیان اینکه نامگذاری سالروز ولادت حضرت معصومه(س) به عنوان روز دختر بیانگر جایگاه ویژه بانوان در فرهنگ غنی اسلام است، اظهار داشت: به منظور گرامیداشت روز دختر و ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س)، دختران و بانوان ایرانی و خارجی بازدید کننده از موزه ملی ایران و نیز کارکنان بانوی موزه مورد تقدیر و تکریم قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه دختران و زنان جامعه ما می‌توانند با الگوپذیری از حضرت معصومه(س) مسیر درخشانی را در فعالیت‌های اجتماعی برای خود رقم بزنند، گفت: در این مراسم که همزمان با سالروز ولادت کریمه اهل بیت(س) برگزار شد، شاخه گل‌هایی به همراه روایت «الْمَرْأَةَ رَیْحَانَةٌ وَ لَیْسَتْ بِقَهْرَمَانَة» و با ترجمه فارسی و انگلیسی به بازدیدکنندگان تقدیم می‌شود که مورد استقبال بانوان بازدیدکننده خارجی قرار گرفت.

حجت الاسلام لهراسبی افزود: این مراسم از سوی شورای فرهنگی موزه ملی ایران برگزار شد و حسن ختام آن جشن میلاد امام هشتم علی بن موسی الرضا(ع) مصادف با بیست و چهارم مرداد ماه خواهد بود.

 42/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha