پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام واعظ موسوی

حوزه/ برای بازیافتن عزت ازدست‌رفته مسلمانان باید وقت صرف کرد و از همه پتانسیل‌های موجود امت اسلام با مدیریت صحیح علمای دین استفاده کرد تا با اتحاد و یکرنگی جبهه مقاومت اسلامی تشکیل شود.

حجت الاسلام و المسلمین واعظ موسوی در گفتگو با خبرگزاری حوزه، با بیان اینکه دین مبین اسلام دین انسانیت، اسلامیت، عزت و سربلندی است، گفت: عزت و سربلندی هر ملتی نسبت مستقیم با پایداری در برابر مشکلاتی دارد که در برابر آنها ایجاد می‌شود.

وی بیان کرد: امروز به خاطر وجود اختلافات مسلمانان، شاخه‌ها و شعبه‌های مختلفی در بین امت اسلام به وجود آمده است که عمدتاً با مدیریت استکبار و صهیونیست است، اما در میان آنها کسانی هستند که با عمل به آرمان‌های واحد و عملیاتی کردن آنها، توانسته‌اند در مقابل زورگویان ایستادگی کنند و به حقوق اولیه انسانی خود دست یابند و به‌عنوان سدی محکم در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار صف‌آرایی کنند.

رئیس انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی که هماهنگ با آرمان‌های امام(ره) بوده ، با رهبری‌های مقام معظم رهبری در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار به‌عنوان یک پیشگام قلمداد شده است و همه گروه‌ها و کشورهایی که در این جبهه قرار گیرند به‌عنوان گروه مقاومت نامیده می‌شوند.

وی تصریح کرد: گروه‌هایی مانند حزب‌الله و بسیج مردمی شکل گرفته در عراق و گروه‌های شکل گرفته در سوریه، بحرین و سایر کشورهای اسلامی که با عملیاتی کردن احکام دین مبین اسلام در مقابل استکبار و زیاده‌خواهی‌های آمریکا صف واحدی را تشکیل داده‌اند درصدد هستند که وظیفه انسانی خود عمل کنند تا بتوانند عزت ازدست‌رفته مسلمانان را بازیابند.

حجت الاسلام و المسلمین واعظ موسوی گفت: برای بازیافتن عزت ازدست‌رفته مسلمانان باید وقت صرف کرد و از همه پتانسیل‌های موجود امت اسلام با مدیریت صحیح علمای دین استفاده کرد تا با اتحاد و یکرنگی جبهه مقاومت اسلامی تشکیل شود.

وی ابراز داشت: امت اسلامی باید در همه جهان با تمسک به آرمان‌های پیامبر(ص) و معصومین(ع) و با پیروی از احکام دین و مبانی قرآنی صف واحدی را شکل دهند تا بتوانند به بهترین نحو ممکن در مقابل همه مخالفان اسلامی و انسانی مقاومت و جایگاه والای انسانی را به دست آورند.

انتهای پیام/313/30

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha