پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله اعرافی ـ مدیر حوزه های علمیه

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه با ارسال پیامی به خبرگزاری حوزه، ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه از رسانه های انقلابی خواست آرمانگرایانه و صادقانه نظام سلطه اطلاع رسانی غرب را فرو ریزند.

  به گزارش خبرگزاری «حوزه»، متن پیام آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه به مناسبت روز خبرنگار به شرح ذیل است:

خبرگزاری حوزه

با سلام و تحیت، یاد خبرنگار شهید صارمی  و خبرنگاران شهید در دفاع مقدس و جبهه مقاومت در ایران و سراسر جهان را گرامی می دارم و به روان پاک آنان درود می فرستم .
 روز خبرنگار را به یکایک خبرنگاران ارجمند آن خبرگزاری فخیم و فاخر و همه خبرنگاران و اصحاب و ارباب رسانه  در حوزه های علمیه و در رسانه های علمی و فرهنگی و دینی در ایران و جهان، تبریک می گویم ، خدمات و مجاهدت های  خبرنگاران و نقش آفرینان آن رسانه حوزوی  و سایر رسانه های اسلامی و انقلابی را می ستایم و توفیقات فزاینده آنان را از خداوند مسئلت می نمایم.
در روزگاری که غول های رسانه ای نظام سلطه چونان اختاپوس هولناک بر شبکه های اطلاع رسانی و جریان اطلاعات جهانی سایه افکنده اند، رسالت رسانه های اسلامی و انقلابی آن است که آرمانگرایانه، اخلاق مدارانه و صداقت مأبانه نظام سلطه اطلاع رسانی را فرو ریزند و الگویی نوین از امانتداری، صداقت و مقاومت را پایه ریزی نمایند.
رسانه های فرهنگی و علمی  به ویژه حوزوی  باید در مبانی فلسفی، فقهی و اخلاق رسانه اسلامی استوار گردند و شکل گیرند و نمونه ای اعلی از   سبک نوین پیام رسانی و آگاهی بخشی و نقادی منصفانه و حق جویانه را بنیان نهند.
ازخبرگزاری های حوزه ای و دینی انتظار می رود با نهایت تعهد و صداقت حلقه واسط میان شخصیت ها، نهادها و بدنه جوان حوزه های علمیه باشند و دانش،معرفت دینی و حوزه ای را در ایران و جهان بگسترانند و به رشد و تعالی علمی و معنوی حوزه ها و جامعه اسلامی و تولید روز افزون علمی، نظریه پردازی و آزاد اندیشی یاری رسانند و به منظومه سازی حلقه ها، جریان های علمی و معرفتی بپردازند و از این رهگذر راهی به سوی  ارتقا تحول و تعالی حوزه ها و معرفت دینی بگشایند؛ این همه باید در خدمت بیدار گری و تمدن سازی اسلامی قرار گیرد.

بار دیگر به همه عزیزان و پیام آوران آگاهی و بصیرت و اهالی رسانه تبریک می گویم و سرافرازی و کامیابی آنان را از خداوند بزرگ درخواست می نمایم.
علیرضا اعرافی
مدیر حوزه های علمیه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha