پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام مهدی محمدی فر  - حوزه کرمانشاه

حوزه / معاون تبلیغ حوزه کرمانشاه گفت: ایجاد فضای دینی عامل اصلی تربیت فرزندان صالح است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از کرمانشاه ، حجت الاسلام مهدی محمدی فر در همایش استانی "دختران، حمایت های روانی اجتماعی و توسعه پایدار" با اشاره به آیاتی از قرآن کریم عنوان داشت: «ای کسانی که ایمان آورده اید خود و خانواده را از آتش نگه دارید»، انسان ها با رعایت دستورات الهی می توانند خود را سعادتمند کرده و از عذاب الهی در امان بمانند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمانشاه بیان داشت: انسان ها با انجام واجبات، ترک محرمات و رعایت دستورات دینی از گناه و گمراهی نجات یافته و با رعایت شروطی خانواده خود را نیز از هرگونه آفت و آسیب مصون می دارند.

این استاد حوزه علمیه با بیان اینکه والدین خود عامل به خیر باشند ابراز داشت: رمز موفقیت پرورش و تربیت فرزندانی صالح، والدینی هستند که خود اهل عمل به دستورات دینی باشند.

وی بیان داشت: خانواده ای که با تعلیمات دینی فرزندان خود را تربیت نموده و وارد اجتماع کند قطعأ نقش بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد.

حجت الاسلام محمدی اظهار داشت: فضای خانواده باید همواره الهی و دینی باشد و متذکر شدن فرزندان به خدا عامل دور شدن آن ها از معصیت و گناه است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمانشاه در پایان ابراز داشت: انجام دو فریضه امر به معروف ونهی از منکر نسبت به فرزندان توسط والدین یکی دیگر از عوامل اعتلای فرزندان و موفقیت آن ها در جامعه است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha