چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
کد خبر: 389833
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴
شهید صدر

حوزه/ شهادت سید محمد صدر در استمرار خط نورانی جهاد علمای مجاهد و مراجع دینی مدافع اسلام صورت گرفت و شهید صدر با شهادت خود به جمع شهید سید محمد باقر صدر و کاروان علمای مجاهد پیوست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» ، حیدر العبادی نخست وزیر عراق روز گذشته همزمان با سالروز شهادت آیت الله سید محمد صدر، با صدور بیانیه ای این روز را به خانواده وی و مردم عراق تسلیت گفت و افزود: شهید صدر مردم را به تغییرات و اصلاحات دعوت می کرد.

در این بیانیه آمده: با فرا رسیدن سالروز شهادت آیت الله سید محمد صادق الصدر تصاویری از جهاد و قهرمانی و فداکاری و جانفشانی در ذهن ما مجسم می شود.

العبادی افزود: نظام سرکوبگر صدام با ترور آیت الله سید محمد صدر و دو فرزندش جنایت بزرگی را مرتکب شد، چون ایشان مردم را به تغییر و اصلاحات دعوت می کرد و نظام بعثی در برابر ایشان ناتوان بود. و شهادت سید صدر در استمرار خط نورانی جهاد علمای مجاهد و مراجع دینی مدافع اسلام صورت گرفت و شهید صدر با شهادت خود به جمع شهید سید محمد باقر صدر و کاروان علمای مجاهد پیوست.

از خداوند متعال می خواهیم عراق و مردم و نیروهای مسلح آن را در پاکسازی تمامی خاک عراق از تروریست ها یاری کند و به ما در راه اصلاح امور کمک کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha