چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دهه کرامت

حوزه / مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی گفت: طی دهه کرامت رضوی، تولید ۱۱ عنوان کتاب با شمارگان ۱۲۸ هزار جلد از سوی این مدیریت صورت می‌پذیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  ازمشهد؛ سید محمد جواد هاشمی‌نژاد درباره این مطلب اظهار کرد: بسیاری از فعالیت‌های محوری این مجموعه به گونه‌ای تنظیم شده تا روش اعتدال و میانه‌روی نزد ائمه اطهار(ع) را به مخاطبان بیاموزد و این فرآیند مستلزم این است تا آنان از فرهنگ والای معصومین آگاه شده و به مبانی آن آشنا شوند.

وی بیان کرد: این مدیریت امسال نیز مانند سال‌های گذشته به تولید آثار و محصولات فرهنگی برای زائران غیرایرانی پرداخته است تا موجب جذب آنان به معارف و تعالیم والای الهی و نیز تفهیم فرهنگ صحیح ائمه اطهار(ع) شود.

هاشمی‌نژاد عنوان کرد: «شرح اذن دخول»، «فضل‌الزیاره»، «سبک زندگی»، «در این قطعه از بهشت»، «امام رضا(ع)»، «کتاب عکس»، «آداب العشره»، «بچه‌ها و پیامبر» و «حریم نور» از جمله تولیدات فرهنگی این اداره به مناسبت میلاد امام رضا(ع) به شمار می‌آید که هر کدام به زبان‌های مختلف دنیا ترجمه شده و در دسترس زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: «شرح اذن دخول»، «فضل‌الزیاره»، «سبک زندگی» و «امام رضا(ع)» به 4 زبان‌ زنده دنیا آذری، اردو، عربی و انگلیسی، «بچه‌ها و پیامبر» به 3 زبان انگلیسی، عربی و اردو، «کتاب عکس» به عربی و انگلیسی، «آداب العشره»به زبان عربی، «حریم نور» به 4 زبان انگلیسی، ژاپنی، آذری و آلمانی و«در این قطعه از بهشت» به 2 زبان انگلیسی و عربی توسط اساتید و کارشناسان برجسته این اداره ترجمه شده است.

مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی با اشاره به میزان شمارگان این آثار عنوان کرد: «شرح اذن دخول» با 10 هزار شمارگان، «فضل‌الزیاره» با 5 هزار شمارگان، «سبک زندگی» با 20 هزار شمارگان، «آداب العشره» با 5 هزار شمارگان، «بچه‌ها و پیامبر» با 15 هزار شمارگان، «حریم نور» با 11 هزار شمارگان  از جمله آثاری است که توسط این اداره برای دهه کرامت رضوی تولید و منتشر شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha