جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی- اختتامیه دوره "در مسیر زندگی"

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عابدینی گفت: امروز به برکت نظام مقدس اسلامی بانوان به عنوان محور اصلی خانواده، نقش مهمی در نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام  والمسلمین عبدالکریم عابدینی، امروز در مراسم اختتامیه دوره آموزشی "در مسیر زندگی" که در سالن اجتماعات مرکز پاسخگویی به سئوالات دینی حوزه علمیه قزوین برگزار شد، گفت: با توجه به آیات نورانی قر آن کریم، زوجین در مسیر زندگی باید همراه و همدل و توأم با صمیمیت با هم برخورد کنند، چرا که تداوم و نشاط  زندگی وابسته به این موضوع می باشد.

نماینده ولی فقیه دراستان قزوین، توجه به آیات قرآن در رابطه با زندگی زوجین را بسیار با اهمیت دانست و بیان داشت: این کتاب آسمانی چراغ راهی برای طی کردن مسیر تکامل است و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین به نقش تاثیرگذار خانواده در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: خانواده ها نقش برجسته ای در حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز به برکت نظام مقدس اسلامی بانوان به عنوان محور اصلی خانواده، نقش مهمی در نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی دارند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha