پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جامعه

حوزه/مدیر کل اداره تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا(س) از برگزاری نخستین دوره آزمایشی کارورزی ویژه طلاب خواهر خوابگاهی این مرکز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»،  خانم عزیزی ، مدیر کل اداره تبلیغ و ارتباطات جامعة الزهرا(سلام الله علیها)  ضمن اشاره به برگزاری نخستین دوره آزمایشی کارورزی ویژه طلاب خواهر خوابگاهی جامعة الزهرا(سلام الله علیها) بیان کرد: این دوره از ۱۶ مرداد تا ۱۵ شهریور ماه در دو نوبت صبح و عصر در آموزشگاه امام رضا(ع) و اداره پاسخ به سوالات و شبهات دینی برگزار می شود.
وی هدف از برگزاری این دوره را دانش افزایی و بالابردن مهارت های پاسخگویی به سوالات فقهی برای طلاب خواهر ذکر کرد و افزود: با توجه به برپایی جلساتی با عنوان "آشنا" با حضور مسئولان ادارات دانش آموختگان، مبلغان و اداره پاسخ به سوالات و شبهات دینی در خوابگاه، اداره کل تبلیغ و ارتباطات جامعة الزهرا(سلام الله علیها) پس از تایید نهایی طرح کارورزی طلاب توسط مدیریت محترم، با همکاری مدیر خوابگاه، اولین دوره آزمایشی کارورزی را برای طلاب خوابگاهی آغاز کرد.
عزیزی، ضمن اشاره به برگزاری کارگاه ها در دو نوبت صبح و عصر افزود: دوره آموزشی "احکام نظری بانوان" و "احکام عملی بانوان" در نوبت صبح و با حضور استاد فیروزی و کارگاه "نکات فقهی و روش بیان احکام" با حضور حجت الاسلام والمسلمین علایی نژاد در نوبت عصر برگزار می شود.
وی یادآور شد: این دوره کارورزی با حضور بیش از ۶۰ نفر از خواهران طلاب خوابگاه در دو گروه سی نفره در دوره های آموزشی و کارگاه ها برگزار می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha