پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمدی اوقاف

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محمدی با تاکید بر این که ورود به بازی های سیاسی، دنیا و آخرت انسان را می سوزاند، گفت: مسیر ولایت فقیه و حرکت در این راه، مطمئن ترین و بهترین راه برای دستیابی به سعادت و موفقیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی، امروز درمراسم  تودیع و معارفه مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان قزوین، اظهار کرد: ورود به بازی های سیاسی، دنیا و آخرت انسان را می سوزاند، اما حرکت در مسیر اهل بیت(ع) انسان را به سرمنزل مقصود خواهند رساند.

وی با بیان این که مسیر ولایت فقیه و حرکت در این راه، مطمئن ترین و بهترین راه برای دستیابی به سعادت و موفقیت است، تصریح کرد: ولایت فقیه ستون خیمه انقلاب و نظام اسلامی بوده و همه پیشرفت های کشور مرهون تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید بر ضرورت توسعه فرهنگ ولایت مداری و تبعیت از ولایت فقیه، افزود: امام (ره) نیز بر همین اساس تأکید کردند که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی بیان کرد: دشمنان اسلام  با اصل ولایت فقیه مخالف بوده و از ابتدای انقلاب تا امروز نیز برای ضربه زدن به کشور با تمام قوا به میدان آمده و  برای تضعیف جایگاه رهبری تلاش می کنند.

وی ادامه داد: امام(ره) بارها تأکید کرده‌اند که آمریکا شیطان بزرگ است و ما آن را زیرپا می‌گذاریم و مقام معظم رهبری نیز با شناخت کامل از صحنه و دشمنی آمریکا، برنامه ها و نقشه های آنان را افشا کرده اند.

نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به بدعهدی غرب و آمریکا در برجام، عنوان کرد: راه نجات و عظمت کشور در این است که به ظرفیت‌های داخلی کشور توجه داشته باشیم و با روحیه جهادی برای موفقیت کشور تلاش کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه پیشرفت اقتصادی کشور، تصریح کرد: باید در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، تابع فرمایشات مقام معظم رهبری باشیم.

برپایه این گزارش، در بخش پایانی این مراسم، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با تقدیر زحمات حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی مدیرکل سابق اوقاف استان قزوین، حجت‌الاسلام غلامرضا عادل را به عنوان مدیرکل جدید معرفی کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha