جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دعوت به مشارکت در تظاهرات روز استقلال بحرین

حوزه / نیروه های انقلابی بحرین با اعلام اینکه برنامه خاصی برای مراسم جشن استقلال، با شعار" استقلال مردم اصیل" دارند در بیانیه ای از مردم جهت مشارکت گسترده در این تظاهرات دعوت کردند.

به گزارش سرویس بین الملل «حوزه»، شهروندان بحرینی در حالی خود را برای بر گزاری جشن استقلال در یکشنبه آینده 14 آگوست آماده می کنند، که 50 روز است نظام آل خلیفه حملات شدید خود را علیه ساکنان اصلی این سرزمین ، همچنان ادامه می دهد. در این مدت مردم انقلابی بحرین در دفاع از ایت الله شیخ عیسی قاسم مقابل منزل ایشان در منطقه دراز تحصن کرده اند. و این تحصن اکنون به نمادی برای مبارزه تبدیل شده است که علماء بحرین آن را دفاع از وجود و هویت مردم این سرزمین توصیف می کنند.

نیروه های انقلابی بحرین با علام اینکه برنامه خاصی برای جشن استقلال با شعار استقلال ساکنان اصلی -45 دارند در بیانیه ای تمام شهروندان بحرینی را به مشارکت گشترده در این تظاهرات فراخواندند و آن را در راستای مبارزه با تعدی نظام خلیفه به ایت الله عیسی قاسم توصیف کردند.

طبق این بیانیه برنامه های مراسم استقلال شامل موارد زیر می باشد. خاموش کردن چراغ های بیرونی منازل و مراکز تجاری در  ساعت 8:30 شب و سردادن شعار تکبیر در ساعت 9 می باشد و طبق اخبار واصله نیروهای مردم بحرین از این دعوت استقبال کرده اند و انتظار می رود با حضور گسترده مردم تظاهرات بزرگی به این مناسبت شکل بگیرد. همچنین بر انجام برخی اقدامات از نوع عصیان مدنی مانند ایجاد اختلال  در عبور و مرور خیابان ها، اعلام بیزاری و سرپیچی از قوانین ظالمانه در این مدت تاکید شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha